2 Şubat 2015 Pazartesi

Ateş- Maya Banks | Kitap Yorumu


Kitap: Fever
Yazar: Maya Banks
Tür: Erotica-BDSM, Romance
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Seri: Nefes Nefese Üçlemesi (#2)
Goodreads Puanı: 4.02

Her kadın bir peri masalı yaşayabilir… Üstelik bu masal çok seksi de olabilir…

Jace, Ash ve Gabe; zengin ve güçlü üç erkek. İstedikleri her şeyi elde etmeye alışkınlar Yani hemen hemen her şeyi… Yıllardır birbirinin en iyi dostu ve iş ortağı olan bu adamlar, sahip oldukları ne varsa birbirleriyle paylaşıyorlar.

Özellikle Ash ve Jace için bu konuda sınır yok. Ancak Jace, Bethany ile karşılaştığında, daha önce hiç tatmadığı bir duyguyu, kıskançlığı yaşıyor. Takıntı haline getirdiği bu duygu onun kontrolünü kaybetmesine yol açıyor. Bethany'yi hiç kimseyle paylaşmamaya, onun hayatındaki tek erkek olmaya kararlı olan Jace bunun için her türlü bedeli ödemeye hazır. Sevgili dostu Ash'e sırtını dönmesi gerekse bile. Ve kendini birdenbire bambaşka bir hayatın içinde bulan Bethany'nin geçmişinden getirdiği tüm sorunlara rağmen...
(Tanıtım Bülteninden)








Bu yorumu yazarken özellikle en sevdiğim şarkıları dinliyorum ki sakinleşebileyim. Bu aralar neden okuduğum tüm kitaplar hayal kırıklığı olup çıkıyor? Şöyle okurken zevkten dört köşe olacağım bir kitap istiyorum artık. Of Allahım. :( Neyse ya, daha fazla uzatmayacağım. Siz zaten giriş bölümünden kitap hakkında ne düşündüğümü anladınız ama ben yine de bu kitaptan neden böylesine nefret ettim onu anlatmak istiyorum.

Serinin ilk kitabı bildiğiniz üzere Sıcak'tı. Sıcak cidden güzel bir kitaptı okurken eğlenmiş, şaşırmış ve hatta 'Hayıırrrr!11!!' diye çığlık attığım bir kısım olmuştu. Ve çok kısa zamanda bitirdiğimi de hatırlıyorum. Durum böyle olunca insan ister istemez serinin devamı içinde aynı şeyi bekliyor, daha iyisini bile beklemeliyiz aslında. Sonuçta yazar kendine bir şey katmalı değil mi? Ama yok, Jace ve Ash gibi bir hazineyi sen git bok et. Çöpe at.
Biraz spoiler vereceğim o yüzden şimdiden uyarıyorum sizi, kitap hakkında fazla bilgi öğrenmek istemiyorsanız okumayı burada kesin. *-*

Jace, Gabe ve Mia'nın verdiği bir partide çalışan garson kızı gözüne kestiriyor. Ama ona karşı değişik duygular hissediyor, her zaman olduğundan daha farklı bir his var içinde. Bu sefer kadını Ash ile paylaşmak istemiyor hatta ondan bahsetmek bile istemiyor. Tabii ki Ash Jace'in kızla ilgilendiğini fark edip ''Ben de varım! Gidip konuşurum onunla!'' tarzı bi' tepki verip kıza teklif götürüyor. Bu sırada bizim oğlan kendini yiyor, Ash'e çaktırmamalıydım, onu paylaşmak istemiyorum filan diye. Neyse, gecenin sonunda bunlar üçü birden yatağa girmiş oluyorlar ve Jace kıskanıyor. Triplere filan giriyor. Bunlar güzel bir gece geçirdikten sonra uyuyorlar ve kız sabah onlara haber vermeden gizilice gidiyor. Kızımızın adı da Beth. Kendisi evsiz. Neyse, Jace onun yanından gizlice gittiğini görünce çıldırıyor ve onu aramaya başlıyor. 2 hafta sonra Beth'i buluyor ve olaylarımız başlıyor.

Şimdi konuyu biraz baştan savma anlattım ama olaylar cidden böyle saçma gelişiyor. Öncelikle Jace'in kızı hem Ash ile yatağa atmaya tamam diyip hem de sonradan kıskanması beni benden aldı. Özrü kabahatinden büyük bir de, Beth'i o gece elde etmesinin tek yolu Ash'in yaptığı teklife katılmakmış! Bak sen şu işe, çünkü kızlara sadece öyle tekliflerde bulunarak elde edebilirsin. Ash onun kardeşi gibi olmasına rağmen ona açıklama yapmaya çekiniyor, onun anlamayacağını filan düşünüyor. İşin en üzücü yanı da ilerleyen sayfalarda, Jace ve Beth birlikte olmaya başlayıp Ash'e durum anlatılınca, Ash'in inanılmaz derecede olgun davranması. E Ash pislik yapmayacaksa ilerde neden olaylar böyle saçma başladı anlayamadım. Bu kitabı sevmemek için ilk nedenimdi.

İkinci nedene geçecek olursam, Grinin Elli Tonu'nu okuyorum sandım bir an. Hatta Goodreads'te şöyle bir durum güncellemesi yapmıştım;

 Her erotik ve bdsm içeren kitabı Grinin Elli Tonu'na benzeten bi' kesim var. Ben onlardan değilim hatta bu serinin ilk kitabı için Grinin Elli Tonu çıkması diyenlere de burun kıvırmıştım. Ama Ateş cidden fena halde benziyor. Tabii burada erkek karakter daha ılımlı, romantik filan ama bana bile benzerlik hissettirdiyse yazar burada bir terslik var demek oluyor. :D  
 Beni bu durum çok rahatsız etmedi ama ilk kitaptata olduğu gibi hayır benzemiyor diyebilmek isterdim. Orijinal bir şeyler okumadığım hissinden bir türlü kurtulamadım.

Üçüncü ve en büyük neden ise kitap sürekli kendini tekrar ediyordu. Aynı şeyler birbirinden çokta farklı olmayan cümlelerle ısıtılıp ısıtılıp önümüze konmuştu. Tamam kabul ediyorum, Beth kendine güvensiz olmakta haklı ve Jace'e vereceği hiçbir şeyi olmadığını düşünüyor. Bu tip çekinceleri tabii ki olacak, sonuçta yıllarca evsiz olarak yaşamış. Ama yazarın bu kadar tekrara düşmesi insanın içini bayıyor. Beth kaçıyor, Jace onu arıyor, Jace Beth'i buluyor, Jace 'hiçbir yere gidemezsin, senin için endişelendim, son nefesime kadar senin ne kadar iyi olduğunu sana inandıracağım' tarzı cümleler kuruyor ve sevişiyorlar. Olay tamamen bu.

Sonuç olarak sevemedim. Keşke daha önce verdiğim seriye devam etmeme kararını sürdürseydim. Neyse ki kitabı 6.90 a aldım. Tam fiyatına alsaydım çok üzülürdüm. Her kitabın arkasında bir emek olduğunun farkındayım ve bunun için yorumlarımı saygı çerçevesi içinde yapmaya çalışıp, çok sevmediğim kitapları yorumlamamaya özen gösteriyorum. Ama bu sefer içimdekileri dökmek istedim zira bütün gece kafamda bunları kurup duracaktım. İçimi döktüm, rahatladım. *-* Bu kadar gıcık oldum filan ama seriyi bitireceğim, Ash'i okumak istiyorum. Ayrıca daha ne kadar kötü olabilir ki?

*Not: GR'de nasıl 4.02 puan almış bu kitap ya? :(((
 *Not 2: Yorumu yazarken dinlediğim şarkıları merak edenler için
-Coldplay- Yellow
-Coldplay- Magic
-Adam Barnes- Come Undone
-Bruno Mars- When I Was Your Man

Puanlama: 2.5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...