11 Ocak 2015 Pazar

#KısaKısa vol.3 | Kitap & Çizgi Roman

Merhaba, hâlâ yaşıyorum. Finallerimin bitmesine son 1 hafta kaldı, inanılmaz mutluyum. *-* Her sınav döneminde olduğu gibi bu sefer de normalde okuduğumun iki katı daha hızlı kitap okuyarak, ders çalışmam gereken günlerde kitapları bitirmekle meşguldum. Aslında her biri için tek tek yorum girmek istiyordum ama pek mümkün olmadı sınavlar nedeniyle. Neyse yorumlara geçiyim hemen, zaten kitaplar hakkında iki kelime edeceğim daha başlayamadan kafanızı boş laflarla dolduruyorum.-çenemdüştü- :D
 Son olarak tüm fotoğrafları instagram hesabımdan aldım, eğer daha fazla fotoğrafa ulaşmak isterseniz kullanıcı adım thpensieve.



1. Aşkın Müziği- Kylie Scott

Ben bu kitabı çok sevdim yahu. Giriş bölümü, olaylar, kitabın temelini oluşturan malum nedenler beni hiç sıkmadı. Aslında rock gruplarıyla ilgili yetişkin kitaplarını okumayı sevmiyorum. Sanırım bundan önce bir tane okumayı denemiştim ve ''Amaan kalsın, bunlar da eksik olsun.'' gibi bir tepki vermiştim. Hepinizin önünde bu lafımı geri alıyorum, eğer böyle düzgün adamlar anlatılacaksa okurum. Yani ne biliyim sanki rock gruplarının sadece alem yapıyormuş gibi göründüğü, içki ve uyuşturucunun normal karşılandığı kitaplara gelemiyorum sanırım. Neyse, ben kitabı çok sevdim. Okurken hiç sıkmadı ve beni bir yerde gerçekten çok şaşırttı. Tavsiye ederim herkese. Malcolm'un hikayesi için sabırsızlanıyorum. *-*

Puanlama:4/5

**5 puanı Malcolm'un kitabı için saklıyorum. :D



2. Tatlı Şeytan-Wendy Higgins

Hayal kırıklığı. Kitabın konusu güzeldi, yan karakterler güzeldi, yahu ana karakterin babası bile çok havalıydı ama ama ama. Ama ana karakter tam manasıyla sümsüktü. Şaka maka cidden öyleydi, kaldırabileceğimden çok daha fazla hemde. Bir kere sen Amerika'da yaşayan ve liseye giden birisin, ulan biz dizilerden izlediğimiz kadarıyla bile kimsenin o kadar masum olabileceğine inanmıyoruz. Yazar bunu yazarken hiç düşünmedi mi? Yani kız yalan söylüyor, sonra böyle kötü bir davranışta bulunduğu için kendisinden midesi bulanıyor ve doğrusunu söylüyor tekrar. Yalan söylediği şey de önemli bir konu hakkında değil. Şimdi spoiler dayamak istemiyorum o yüzden ayrıntı vermeyeceğim ama bu gibi davranışlar cidden içimi baydı. Hele son sayfalarda yaptığı bir şey vardı, yazar sanırım ''Bu kitap çok aksiyonsuz oldu hadi bi salaklık daha yaptırıyım bu kıza da olay olsun bari'' demiş gibi. Ama tüm bu ana karakter sorunsalına rağmen sevdim kitabı, kızı görmezden geldiğimiz sürece sorun yok. Seriye de devam edeceğim.

Puanlama:3/5



3. Gizli Savaş (Avengers)- B. Michael Bendis

Çizgi roman okumaya yeni yeni başladım. Hatta ilk çizgi roman deneyimim Saga ile olmuştu. Bu işi sevince Marvel evrenine de el atmak istedim, zaten filmlerine hastayım. -ironmanbebeğim- Neyse, benim bazı takıntılarım vardır, bunlardan biri de; Eğer bir seriye başlayacaksam -çizgi roman, kitap filan fark etmiyor- onu en başından okumalıyım. Olaylar birbiriyle bağlantılı olmasa bile seri kitaplarını atlayarak okumaktan nefret ederim hatta sırf bir kitap eksik diye Eve Dallas Serisi'ne devam edemiyorum. (Bana Kindar Ölüm'ü bulun.:(  ) Avengers ise bildiğiniz üzere Marvel evrenindeki karakterlerin bir araya toplanması. Ben oradaki karakterlerin sadece -eğer varsa- filmlerini izlemiş durumdayım, zaten çoğu kahramanın çizgi romanları ülkemizde çıkmamış durumda ya da çok dağınık bir şekilde çıkmış durumdalar. Yani biraz bu olaydan dolayı rahatsız bir şekilde okudum çizgi romanı. Ama yine de çok sevdim. Elimde birkaç Marvel çizgi romanı daha var, hepsini okumak için sabırsızlanıyorum.

Puanlama: 4/5

1 yorum:

  1. Kindar Ölüm Nadirkitap.comda var. Ama 35 TL :D Tek bir satıcıda olunca sanırım fiyatı baya uçurmuş. :D

    Tamda şu linkte. http://www.nadirkitap.com/kindar-olum-nora-roberts-kitap5027592.html

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...