3 Ocak 2015 Cumartesi

Aşka Var Mısın?- Natasha Boyd| Kitap Yorumu



Kitap: Eversea

Yazar: Natasha Boyd
Tür:  Romance, New Adult
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Seri: Eversea (#1)
Goodreads Puanı: 4.18


"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...
(Tanıtım Bülteninden)









Merhaba! Yılın ilk kitap yorumunu çok sevdiğim bir kitaba yapmak isterdim ama böyle oldu artık ne yapalım. Aşka Var Mısın? ülkemizde çok sevilen bir kitaptı, okuyan herkes bayıldı hatta. Ve sanırım hakkında hiç kötü yorum okumadım. Eh durum böyle olunca benim de istemeden beklentim yükselmişti ve tam olarak beklentilerim karşılandı diyemem. Biraz sonra detaylı olarak bu durumdan bahsedeceğim ama önce birazcık kitabın konusu hakkında konuşalım.

Çok ünlü ve zengin bir oyuncu olan Jack Eversea özel hayatında yaşadığı sorunlar nedeniyle ortadan kaybolur. Herkes onun nereye gittiğini ve ne yaptığını çok merak ediyordur çünkü onu aldatan kız arkadaşı da oldukça ünlü bir oyuncu. Jack ortalıkta görünmemek ve peşinde gezen magazin ordusundan kurtulmak için küçük bir turustik kasabaya gider. Hem tatil sezonunun bitmesiyle hem de gözden uzak olmasıyla orası ona çok iyi gelecektir. Her klişe aşk romanında olan kasaba kızımız, garsonluk yapan ve pek bir aşk deneyimi olmayan Keri Ann ile yolları kesişir ve kitabımız tüm hızıyla devam eder.

Yukarıda bahsettiğim her şey ilk 10 sayfada olup biten olaylar, bana hikayenin çekici geldiği kısımlar yani. Ama kitap ilerledikçe her şey o kadar beklendik ve önceden tahmin edilebilir kıvama geldi ki kitaptan kırdığım bir puan bundan kaynaklanıyor. Kırdığım diğer bir puan ise sonunun olmayaşından kaynaklanıyor. Ciddi ciddi kitap bir yere bağlanmıyor, yahu sen zaten klişelerle dolu bir kitap yazmışsın bari güzel bir son yap da okuyucunun gönlü olsun. Yok mutlaka ikinci kitabı okutturmak zorundasın millete. Süper.

Ayrıca ne Keri Ann'e ne de Jack'e bayıldım, benim için akıldan çabuk uçup gidicek karakterlerdi. Genelde bu tip kitaplarda yan karakterlere bayılır, sırf onlar için seriye devam ederdim ama bu kitapta sevdiğim başka bir karakter de yoktu. Seriye devam eder miyim? Bilmiyorum. Kitap çıktığında eğer mutlaka almak istediğim bir kitap yoksa ve içimden alışveriş yapmak geliyorsa alıp kitaplığıma koyarım. Ama önceliklerim arasında değil.

Yorum beklediğimden daha sert oldu ve hoşuma giden bazı şeyler de vardı tabii ki. Mesela kitap bir oturuşta bitti, bu tip hızlı okumalara bayılıyorum. Sürükleyici kitaplar candır. *-* Ayrıca kitabın basımı, kapağı, çevirisi filan o
ldukça güzeldi. Hiç takılmadan kitabı okuyup bitirdim.

Not: Yukarıda bu kadar sert eleştirmem üst üste aynı türden fazla kitap okumuş olmam da olabilir. Genel olarak kitabı herkesin beğendiğini ve çok merak ediyorsanız bir şans vermeniz gerektiğini unutmayın. Renkler ve zevkler tartışalamaz biliyorsunuz!

Puanlama: 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...