1 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Ay Neler Okudum?- Eylül 2014




Eylül benim en sevdiğim aydır, bilir misiniz? Tabii ki bilemezsiniz. Ayrıca neden bilmek isteyesiniz ki? Saçmalıyorum, kusura bakmayın. Ben bu ay çok az kitap okudum. Okuduğum kitap ne kadar güzel olursa olsun en az 4 gün süründü elimde. Bu durum için bir sürü bahane sıralayabilirim aslında; hasta oldum, derslerim başladı, o kadar yoğunum ki yorgunluktan ağladığımı bilirim falan filan. Ama hepsi boş laflar. Okumak isteyen her yerde, her zaman okur. Bahane üretmeyi bırakıp harekete geçmek lazım artık. Ekim ayında çok daha fazla kitap okumak istiyorum, umarım bu hedefimi gerçekleştirebilirim.






Harry Potter ve Ateş Kadehi- J.K. Rowling

Benim arada bir HP okuyasım gelir, serinin en sevdiğim iki kitabını -ateş kadehi ve azkaban tutsağı- arka arkaya okumayı çok seviyorum. Bu ayın başında da Ateş Kadehini okuyup bitirdim. Ne kadar çok sevdiğimden bahsetmeme gerek var mı? Ayrıca kitapta olup da filmde olmayan en büyük unsur Sirius değil miydi? Cidden. Filmde neredeyse 30 saniye filan görüldü? Yapılacak iş mi bu?!

Puanlama: 5/5

Los Angeles Şekeri- Lauren Conrad

Aslında yorumunu şurada yapmıştım. Eğer ayrıntılı olarak okumak isterseniz bakabilirsiniz. Kitap hakkında aklımda hiçbir şey kalmamış. Karakterlerin isimlerini bile hatırlamıyorum. Eğer bu kitaba sahipseniz çabucak okuyup bir köşeye koyabilirsiniz, aradan çıkmış olur. Ama elinizde bu kitap yoksa ve zevkleriniz benimkiyle uyuşuyorsa almanıza gerek yok. Bir şey kaybetmeyeceğinze dair güvence verebilirim.

Puanlama: 3/5





Hırsız- Tarryn Fisher

Ben bu seriyi çok seviyorum, bana kalırsa türünün en başarılı örneklerinden. Serinin son kitabı olan Hırsız da çok güzeldi. Yazar her ne kadar bizi çileden çıkarsa da olabilecek en güzel ve gerçekçi sonlardan biriydi. Ayrıntılı yoruma buraya tıklayarak gidebilirsiniz.

Puanlama: 5/5






Geek Kız- Holly Smale

Bu sıralar okurken eğlendiğim tek kitap Geek Kız oldu. Ben severek okudum, ilgilenenlere tavsiye ederim. Ayrıntılı yorumuna bakmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Puanlama: 4/5





Sonsuz Gökyüzünün Altında- Veronica Rossi

Bu kitap hakkında saatlerce konuşabilirim ama bayramdan sonra yapacağımız tura saklıyorum kendimi. Söyleyebileceğim tek şey, distopya severler mutlaka ama mutlaka okumalı. Perry yeni takıntılarımdan biri olabilir. Gerçekten çok sevdim.

Puanlama:5/5

3 yorum:

  1. Merhabaa! ^_^ Book Challenge Tag'da seni mimlediim. :)
    http://ikikizinkitapligi.blogspot.com.tr/2014/10/mim-7-book-challenge-tag.html#more

    YanıtlaSil
  2. Ateş Kadehi.. HP serisinde belki de en sevmediğim kitap. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seriden en az Sırlar Odası'nı seviyorum sanırım. :D

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...