31 Mayıs 2014 Cumartesi

6. KKBT Kalbimi Salla- Michelle A. Valentine| Kitap Yorumu + Benzer Kitap Önerileri


Kitap: Kalbimi Salla
Yazar: Michelle A. Valentine
Tür:  New Adult- Romance- Contemporary
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Seri: Black Falcon Serisi (#1)
Goodreads Puanı: 4.06

İyi kız Lane, Noel Falcondan ayrıldığı için son dört yıldır pişmanlık içinde. Rock yıldızı olma hayallerinin onu bir yere götürmeyeceğini söylediğinde mantıklı davrandığını düşünüyordu. Ama şimdi kendi kariyeri durgunken, onun bir rock tanrısı olduğunu görünce ne kadar yanlış yaptığını anlıyor. Noel, Lanein staj yaptığı pazarlama şirketini kiraladığından Lane onu yeniden görmek zorunda kalacak. Hayalindeki yöneticilik işini şirkette garantilemek istiyorsa, Noeli ikna etmek ve müşteri olarak kazanmak zorunda. Ne yazık ki kalbini kırdığı için Noel hâlâ ona kızgın.
Lanein şirketi, Noelin dikkatini çekmesi için onu Black Falcon konserine gönderdiğinde, onu görür görmez Lanein hisleri allak bullak olur ve onu unutmadığını anlar. Ama Noelin hayranlarıyla olan sayısız kaçamakları ve kendini beğenmiş tavırları, onu, bir zamanlar sevdiği aynı adam olmadığına inandırır. Görünüşe göre Noel şimdi sadece Lanein vücudunu istemektedir. İşi kazanmak için ona ihtiyacı olduğunu söylediğinde, Noel değişmiş bir adam olduğunu Lanei kendisiyle turneye gelmeye zorlayarak ispatlar.
Lane, Noelin teklifini istemeyerek kabul ettikten sonra onu memnun etmek için ne gerekiyorsa isteyerek yapmaya başlar, bu onun baştan çıkarıcı isteklerine boyun eğmek de olsa... Lane çok geçmeden kandırmacanın tehlikeli bir oyun olduğunu ve oynayanın sadece kendisi olmadığını anlayacaktır. Söz konusu aşk olduğunda yapabileceğin tek hata, peşinden gitmemektir.
(Tanıtım Bülteninden)








6. blog turumuzdan herkese merhaba! Bugün sizlerle, Aspendos Yayıncılık'tan çıkan Kalbimi Salla adlı kitabın yorumunu paylaşacağım ve bu kitaba benzer kitapları listeleyeceğim. Eğer bu kitabı severseniz listede bulunanlara da göz atmalısınız.

Lanie Vance ayakları yere basan, gerçekçi ve stajyer olduğu reklam firmasında kalıcı bir işe sahip olmak için her şeyi yapabilecek bir kadın. İlk katıldığı yönetim kurulu toplantısında firmanın genel müdürü, Black Falcon adlı grubun çocuklar ilgili bir kampanyanın reklam işlerini şirkete verdiğini ve onlarla ilgilenecek birilerini aradığını belirtiyor. Toplantıdaki herkes gözlerini kaçırıyor ve hatta genel müdürün sen yapamaz mısın sorusunu ilettiği kişiler bile reddediyor. Daha sonra olay, gereğinden fazla göz teması kuran karakterimiz Lanie'nin başına kalıyor. Ancak şöyle bir sorun var; Black Falcon'un solisti olan Noel Falcon, Lanie'nın 4 yıl önce müziğe olan tutkusu yüzünden terk ettiği eski erkek arkadaşı. Lanie Vance kalıcı bir işe sahip olmak için ne kadar ileri gidecek daha önemlisi kalbini paramparça ettiği eski ve oldukça seksi olan erkek arkadaşıyla nasıl başa çıkacak?

Kitabın konusu yukarıda bahsettiğim gibi, çok fazla spoiler vermeden bu kadarı açıklayabildim. Zaten oldukça kısa olan kitabımızla ilgili daha fazla bilgi verirsem kitabı okumanıza gerek kalmaz.
Bu tip kitaplar hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim, yani bu türdeki diğer kitaplarla bir karşılaştırma yapmam imkansız. Ama bu kitabı tanımlamak için üç kelime hakkım olsa kesinlikle hızlı okunan, ateşli ve şaşırtıcı derdim. Kalbimi Salla, bu türden benim kadar az kitap okumuş birisi için bile oldukça klişe ve diğer örneklerinden farklı bir şey sunmayan bir kitap olarak duruyordu. Ancak sonlara doğru yaklaştıkça yazarın bizi yatırdığı ters köşe ve şaşırtıcı bir gerçekle duygularımızla oynuyor olması bana göre kitabı diğerlerinden ayırdı.

Dört kitaplık bir serinin ilk kitabı olan Kalbimi Salla, bende  içinde bulundurduğu tüm karakterleriyle seriye devam etme isteği doğurdu. Bütün karakterler eğlenceli ve ilgi çekici kişilikleriyle ortalarda dolanıyordu. Ama en çok Riff'in hikayesini merak ediyorum. Umarım Aspendos elini çabuk tutar ve bizi çok bekletmeden serinin devam kitaplarını çıkarır.

Sonuç olarak ben oldukça sevdim, hazır yaz gelmişken çabuk okunan ve eğlenceli bir kitap arayışında olanlar için Kalbimi Salla'yı önerebilirim.

Puanlama: 3.5/5







8 kitaplık bir seri, ülkemizde Ephesus etiketiyle ilk 3 kitabı yayınlandı.
Kitapların isimleri; Tutkulu Notalar, Sert Rock ve Ateşli Bilet 


8 kitaplık bir seri, ülkemizde Aspendos etiketiyle henüz ilk kitabı yayınlandı.


4 kitaplık bir seri, ülkemizde Pena etiketiyle ilk iki kitabı yayınlandı. 
İkinci kitabının adı Ella ve Micha'nın Geleceği.


Ülkemizde yayınlanmayan bir seri. 
Ama romanları kendi dilinden okumayı sevenler için yaptığımız öneri, Music of the Heart. Runaway Train serisinin ilk kitabı, seri 3 kitaptan oluşuyor.


Bu öneriyi seri okumayı sevmeyenler için uzun uğraşlar sonucunda buldum.
Malum günümüzde her yazar tek kitapla işi bitirmiyor. Tek kitap okumayı sevenler için Tracks güzel bir seçenek gibi duruyor.


**Kitap isimlerinin üzerine tıklarsanız ilgili Goodreads sayfasına ulaşırsınız. Liste araştırmalar sonucu oluşturulmuştur, listede yer alan tüm kitapları okumadım.

Aspendos Yayınları'na katkılarından dolayı teşekkür ederiz. Facebook sayfamızdan vereceğimiz 2 adet Kalbimi Salla kitabı için takipte kalın.



2 yorum:

  1. Ella ve Micha'nın Sırrı güzel bir kitap. Okumuştum onu. Kalbimi Salla ve Kaç Benimle kitapları da dikkatimi çekti. Okuma listeme ekledim kitapları. Vee seni mimledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç Benimle'yi ben de çok merak ediyorum. Henüz okuma fırsatım olmadı. :) Hemen bakıyorum! :D

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...