16 Nisan 2014 Çarşamba

4. KKBT Geri Sayım- Elizabeth Norris| Kitap Yorumu+ Cast+ Çekiliş



Kitap: Geri Sayım
Yazar: Elizabeth Norris
Tür:  Young Adult- Fantasy
Yayınevi: Martı Yayınları
Seri: Unraveling (#1)
Goodreads Puanı: 3.86

On yedi yaşındaki Janelle bir trafik kazasında ölür fakat
okul arkadaşı Ben tarafından yeniden hayata döndürülür.
Janelle yaşadığı bu mantık dışı olayın iç yüzünü öğrenmeyi
kafasına koymuştur ama dirilişi ve Ben’in bundaki rolü,
çözmesi gereken bilinmezliklerden yalnızca biridir. Janelle, FBI Ajanı olan babasının dosyalarını kendi kazasına dair bir ipucu bulmak amacıyla karıştırırken, aktif bir kronometre keşfeder. Peki bu geri sayım ne için başlatılmıştır? Beklenmedik bir anda hayatına giren Ben’in sırrını çözdüğünde bu aletin gizemi de ortaya çıkacaktır ki söz konusu alet dünyanın sonunu hazırlayan büyük bir tehlikenin de habercisidir. 




Merhaba 4. Kitap Kurtları Blog Turuna hoşgeldiniz. Turumuzun üçüncü gününde kitap yorumumu ve kitaptaki karakterler için seçtiğim kişileri göreceksiniz. Okumaya devam edin!

Kısaca kitabın konusundan bahsetmeden önce belirtmek istediğim bir şey var, bana göre arka kapak fena halde spoiler içeriyor. Kitabın yarısından sonra farkedilen olayları konuya sokmanın mantığı nedir bilmiyorum ama eğer arka kapak okumayı seviyorsanız dikkatli olun. Ben elimden geldiğince spoilersız bir özet geçeceğim.

Janelle arabası bozulunca! kardeşini arkadaşından almaya gitmek için yürümeye karar veriyor, aynı zamanda telefonla konuşan karakterimiz arkasında birden beliren kamyonun farkına varmıyor ve ölüyor. Ya da o öldüğüne emin ama gözünü açtığında üstüne eğilmiş bir çocuk görüyor. Ben Micheals, okulun keşlerinden.
Ölüp dirildiğinden emin olan Janelle, Ben'in ona bir şey yaptığını düşünüyor. Doğruları öğrenmek için olayları daha fazla kurcaladıkça gerçeklerin hiç düşündüğü gibi olmadığını görecek. Bir nevi dünyanın kurtuluşu onların elinde.

Kitap yazarımızın ilk çalışmasıymış, okuması kolay bir kitap yazmış ancak birçok yerde rahatsız olduğum kısımlar vardı. Öncelikle bir avuç çocuğun FBI'ın verilerini kolayca kaçırması bana komik geldi. Kızın yıllardır aynı okulda olduğu çocuğu farketmeyip sonradan üstüne atlayıp durması hoşuma gitmeyen bir diğer kısımdı. Ama olumsuz düşüncelerime rağmen ben oldukça sevdim, kafanızı dağıtmak için okuyabileceğiniz eğlenceli bir fantastik romandı.

Fantastik okuyucularına tavsiye ediyorum.

Puanlama: 3.5/5


Cast;


Ben Michaels




***

Janelle Tenner


***
Barclay


***
Alex


***

Reid


***
Elijah




Tanıtım Videosu;










Katkılarından dolayı Martı Yayınlara teşekkür ederiz.
a Rafflecopter giveaway

3 yorum:

  1. Sırf kitap kapağıyla o yandan fotoğrafı çekmek için kitabı istiyorum :) (işin şakası tabi Pegasus dan çıkan her kitap benim için direk okuma listeme girmeye değerdir )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın kapağı çok hoş gerçekten, dokusunu filan çok sevmiştim. Okurken hep kapakla oynuyordum. :D

      Sil
  2. -- YKS Geri Sayım --
    YGS – LYS olarak iki farklı zamanda yapılan sınavda köklü olmasa da özellikle sınav tarihleri ile ilgili bir değişim oldu ve sistem yerini TYT ve AYT’den oluşan YKS olarak değişti. Tabi sadece isim ve sınav tarihi değişiklikleri de olmadı. YKS Geri Sayım Sayacı‘nda da yer vereceğimiz bilgileri detaylı incelediğinizde birçok değişimden söz edebiliriz. YKS Geri Sayım

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...