29 Mart 2014 Cumartesi

İlk Defa- Cora Carmack| Kitap Yorumu




Kitap: İlk Defa
Yazar: Cora Carmack
Tür:  Yeni Yetişkin-Günümüz- Aşk
Yayınevi: Pena Yayınları
Seri: Losing It (#1)
Goodreads Puanı: 3.83

Üniversitenin tek bakiresi olarak mezun olmak istemeyen Bliss hızlıca birini bulup bu işi çözmeye karar verir. Mümkün olduğunca çabuk... Tek gecelik bir ilişki... Bliss o kişiyi bulur ancak gerçekten gülünç bir bahaneyle onu yatakta bırakarak kaçar. Ertesi gün sınıfa giren yeni tiyatro öğretmeni ona çok tanıdık geliyordur. Bliss tam sekiz saat önce onu yatakta bırakmıştır... Yalnız... Çıplak...
(Tanıtım Bülteninden)






İlk Defa, ait olduğu serinin ilk kitabı ve aynı zamanda benim Cora Carmack hayranlığımı başlatan romandır. Sadece ilk sayfalarına göz atarım diye elime aldım, bana 5 dakika gibi gelen bir süre sonunda kitabın son 50 sayfası kalmıştı. Tabii ki 5 dakika değil 3 saat geçmişti ve benim sabah derse gitmem gerekiyordu. Büyük bir irade örneği göstererek kitabı kapattım ve uyumaya çalıştım. Aklım kitapta kaldığı için mi yoksa her şeyden çok çabuk etkilenen birisi olduğum için mi bilmiyorum ama tüm gece rüyamda karakterleri gördüm.



Bliss yakında üniversiteden mezun olacak ve hâlâ kimseyle birlikte olmamıştır. Bunu en yakın arkadaşına söyleme gafletinde bulan kızımız kendini birden gece klubünde bulur. Arkadaşının ısrarlarından kaçmak için tuvalete giderken Shakespeare okuyan ve yalnız başına oturan adama gözü takılır. Ona laf atmaktan kendini alamaz ve İngiliz aksanlı bu yakışıklıyı -Garrick- çok beğenir. Oradan birlikte ayrılıp Bliss'in evine geçerler ve sonunda kızımız o ''büyük olayı'' gerçekleştireceğine inanır. Tabii Garrick'i yatakta bırakıp yarı çıplak sokağa kaçtığı için gerçekleşememiştir ve aynı zamanda komşu olduklarını da öğrenen Bliss onunla karşılaşmadan yaşamanın bir yolunu bulacağına inanıyor. Sabah derse girdiği zaman yaşayacağı şoktan haberi yok çünkü Garrick onun yeni öğretmeni.


Ah, Tatlı Bela'dan sonra beğendiğim nadir yeni yetişkin romanlarından biri oldu İlk Defa. Okurken çoğu yerde kahkaha attım. Çok eğlenceli ve okuması kolay bir kitaptı. Sayfaları ne denli hızlı çevirdiğinizin farkına varmıyor ve kitap bittiğinde içinizde bir boşluk hissediyorsunuz. Devam kitabı nerede?!

Bliss, arkadaşları, yapılan espiriler, aşk üçgeni ve geri kalan her şey oldukça kararında ve eğlenceliydi. İçinizi bayan bir aşk üçgeni olmadığına emin olabilirsiniz. Ben kitabı çok sevdim.      


Kesinlikle okumalısınız. Umuyorum ki Pena Yayınları bizi devam kitabı için çok bekletmez.

Keyifli okumalar!

Puanlama: 4.5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...