1 Ocak 2014 Çarşamba

Fırsatçı- Tarryn Fisher| Kitap Yorumu


Kitap: Fırsatçi
Yazar: Tarryn Fisher
Tür: Günümüz, Romans
Yayınevi: Aspendos
Seri: Love Me With Lies (#1)


Fırsatçı
Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.

Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur.
Calebın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivianın en büyük engeli Calebın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smithtir.
Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır.
Peki, aşk her şeyi affeder mi?






*2014'ün ilk gününden merhaba, umarım musmutlu bir yıl geçirirsiniz.*

Şu an kelimenin tam anlamıyla mahvolmuş durumdayım. Bu kitap beni bitirdi. Bİ-TİR-Dİ. Tarryn Fisher'ın yazdığı Fırsatçı, akıcı anlatımı ve kolay okunmasıyla 1 günde kolayca bitirilebilecek bir kitap. Kitabın ilk birkaç sayfasına göz atmak için elime almıştım ve yarısına gelene kadar durduramadım kendimi. Zaten ertesi gün de kitap bitmişti.

Kitaba daha yeni başladığımda birkaç olayı tahmin etmiştim ve evet; olaylar tahmin ettiğim gibi çıktı. Peki bu moralimi bozdu mu? Hayır. Aslına bakarsanız söylemek istediğim şey, kitabın asıl olayını çözmeme rağmen kendimi merak etmekten alamadım. Kitap o kadar çabuk okunuyor ki son sayfalara geldiğimde kendimi bir boşlukta hissettim..
Son sayfaları okurken gözümden iki damla yaş aktı ve nefret ettim. Kitabın sonundan tam anlamıyla nefret ettim, mahvolma sebebim buydu. Yazarların biz okurlardan istediği nedir, bir türlü anlayamadım. İnsan evladına bu yapılır mı? Seni şiddetle kınıyorum Tarryn Fisher, gözüm görmesin seni. Devam kitaplarını çok merak ediyorum, okuyabilirsem en kısa zamanda okumak istiyorum.

Güzel çevirisi ve gerçekçi kurgusuyla hiç bitmesini istemediğim bir kitap oldu Fırsatçı. Kesinlikle tavsiye ediyorum, pişman olmayacaksınız.

Puanlama: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...