14 Aralık 2013 Cumartesi

Neler İzledim #2

Daha önce birincisini yayınladığım Neler İzledim postunun ikincisinden merhaba! Daha önce de açıkladığım gibi izlediğim filmler biriktikçe bu postu yayınlıyorum. Bu postu yayınlama nedenim hem izlediğim filmleri unutup tekrar izlememek hem de izleyecek film arayışında olanlara yardımcı olmak. Kendi adıma bana yardımcı oluyor, umarım size de yardımcı olur.



1. Before Sunrise

Yorumunu en kısa zamanda paylaşmayı düşünüyorum. Tek söyleyebileceğim görüp görebileceğiniz en doğal aşk filmini izlemeye hazır olun.




2. Before Sunset

İlk filmdeki çocuk görünümlerinden sonra bu hallerine adapte olmam çok zor oldu. Ama yine çok güzeldi ayrıca bu filmlerin sonlarının açık bırakılması resmen işkence!




3. Before Midnight

İlk iki filmden sonra çok sevdiğimi söyleyemem. Ama sonu çok güzeldi, acaba bir 9 yıl sonra yeni filmi çıkacak mı?



4. The Hunger Games: Catching Fire

Her yerde söylediğim gibi film efsane olmuş! Ben çok sevdim, dvdsi çıksa da bir daha izlesek hemen.




5. Carrie

Yorumunu burada paylaşmıştım. Bana göre güzel bir uyarlamaydı.




6. The Host

Yorumunu burada paylaşmıştım. Yine sevdiğim bir film oldu.




7. Now You See Me

Ben bu filmi çok sevdim, tekrar izlenilecekler arasında yerini aldı. Çok eğlenceli ve sürükleyiciydi. İkinci film için sabırsızlanıyorum.



8. The Polar Express

Yeni yıl ruhu her yeri sarmışken eğlenceli bir animasyon izlemek isteyenlere tavsiye ederim. Sonlara doğru biraz sıkılmıştım ama yine de sevdim.


                                                                       ****


İzlediğim filmler içinden favorim Now You See Me oldu. Kesinlikle izlenmeye değer bir film.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...