18 Kasım 2013 Pazartesi

İzliyorum: Almost Human

Bu aralar halihazırda takip ettiğim dizilerin yeni bölümlerine yetişemezken, Dizimag'in durmadan kriterlerime yeni dizi eklemesine resmen uyuz oluyorum!

Yarın çok zor bir sınavım olmasına rağmen merakıma dayanamayıp izlediğim bir dizi oldu Almost Human. Çok sevdim. Polisiye olan her şeyi hem izlerim hem okurum, bir de üstüne böyle bilim-kurgu olduğu zaman tadından yenmiyor. Kolay kolay ilk bölümden bağlanmam dizilerde ama bu sefer öyle olmadı. Çok sevdim ben bu diziyi. Uzun zamandır adam akıllı dizi izleyemediğim için mi yoksa gerçekten güzel olduğu için mi bilinmez ama ben cidden keyif aldım izlerken. Aynı zamanda dizimiz J.J. Abrams imzası taşıyor.

Eğer yeni bir dizi arayışındaysanız, ''Aman polisiye olsun, çamurdan olsun!'' diyorsanız bir denemenizi tavsiye ederim. Zaten daha ilk bölümü yayınlandı. 

                                                                  ******

Tanıtımı aşağıya koyma nedenim ilk bölümle ilgili ciddi bilgi içeriyor. Ben konularını okumadan dizileri izlemeyi daha çok sevdiğim için böyle yaptım. Okuyup okumamak size kalmış.

Not: Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim Dorian sen ne tatlı şeysin öyle!










Yıl olmuş 2048… John Kennex, polis departmanına yapılan bir saldırı nedeniyle 17 ay komada kalmış, kız arkadaşı tarafından terk edilmiş ve bu sırada kaybettiği ayağı yerine mekanik bir ayak takılmış bir polis. Sonunda görevine döner ve kurallar gereği bir robotla partner olur, ki robotlardan da hiç hoşlanmayan biri. İlk robot ortağı ona geçmişle ilgili suçlayıcı şeyler söyleyince ondan kurtulur ve bunun üzerine, artık üretilmeyen bir modele tabi Dorian ile partner olmasına karar verilir. Dorian zaman zaman duygusal tepkiler de verebilen bir androidtir.
Dizi; ikilinin ortaklıkları, yaşamları ve üstlendikleri görevler üzerine kurulu bir yapım olacak. Arkasındaki isimler, Fringe'in de arkasındaki ikili olan J.H. Wyman ve J.J. Abrams. luna - birdizihaber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...