3 Ekim 2013 Perşembe

Bu Ay Neler Okudum?- Eylül

Herkese merhaba, uzun süredir bir şeyler paylaşmadığımın farkındayım. Okul açıldı, çok yoğun bir döneme girdim. Yeni yeni rahatlarken hemen geçen ay neler okuduğumu sizinle paylaşayım dedim. Yoğun bir ay geçirmeme rağmen oldukça iyi okuduğumu düşünüyorum.













1. İkiz Bedenler- Tess Gerritsen

Okurken çok gerilmesem de sonu hiç tahmin ettiğim gibi bitmemişti. Kitabın başından beri şüphelendiğim kişi aslında çok masummuş. İnsanı ters köşeye yatıran bir kitaptı. Ben çok beğendim.
Puan: 5/5













2. Kupa Valesi- Andrew Gross

Beni hayal kırıklığına uğrattı bu kitap. D&R'ın indiriminden alırken çok büyük hayallere kapılmıştım ama kitabın ortalarına doğru çok sıkıldım. Sonu da fena değildi. Okunmaz demiyorum ama bu kitabı okuyana kadar daha güzel polisiyeler var piyasada.
Puan: 3/5













3. Ölü Kızın Dansı- Rachel Caine

Yorumu burada.















4. Gece Yarısı Çıkmazı- Rachel Caine

Yorumunu çok yakında yayınlayacağım.
Puan: 4/5














5. Göz- Stephen King

Yorumu burada.













6. Ateşi Yakalamak- Suzanne Collins

Yorumu burada.













7. Mezarla Randevu- Jeaniene Frost

Yorumu burada.















8. Ayaklı Bela- Jamie McGuire

Yorumu burada.














9. Görkemli Ölüm- Nora Roberts

Çok severek okuduğum bir seri daha, okumayan varsa mutlaka tavsiye ederim. Bu arada belirtmek istiyorum genellikle kitabın sonuna kadar katili bulamıyorum.
Puanlama:5/5














10. Dublin Caddesi- Samantha Young

Zamansızlıktan yorumlayamadığım bir kitap daha. Bir iki sayfa okurum diye koltuğa oturdum ve kalktığımda kitap bitmiş, hava kararmıştı. Siz düşünün gerisini.
Puanlama:4/5















11. Safir Mavi- Kerstin Gier

Bu seriye bayılıyorum ya, müthiş. Üçüncü kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.
Puanlama: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...