12 Eylül 2013 Perşembe

Mimlenmişim #1

Kitap Yorumlarım , beni mimlemiş. Çok mutlu oldum. Hemen sorulara geçiyorum. :)

♥ Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?

Bu yıl alttan dersim kalmadan nasıl geçtiğimi anlayabilmiş değilim, sanırım benim mucizem bu. Önce 3 dersim alttan kalmış görünüyordu. Şimdi hepsini vermiş görünüyorum. İŞTE BUNA MUCİZE DENİR.

♥ Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

Bu aralar deli gibi oyun konsolu istiyorum. Bir Playstation 3 fena olmazdı. :(

 Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

Evet, en takıntılı olduğum konulardan birdir. Renk uyumuna filan takılırım. 

♥ Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?

Herkes gibi ben de yalandan ve yalan söyleyen insanlardan nefret ediyorum. Yalan söylendiğini anladığım an, karşımdakinden soğurum. Sırf bu yüzden çok samimi olduğum insanlarla iletişimimi kestiğim olmuştur.

♥ Sizi en net tanımlayan kelime?

Üşengeç. Hava karardığı zaman, oturduğum koltuktan kalkıp ışığı açmaya üşendiğim için saatlerce karanlıkta oturduğumu bilirim. :D

♥ Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı nerede doğardınız?

İrlanda olabilir sanırım. Soğuk olan herhangi bir ülke olabilir. Yağmurlu ve gri havalara bayılıyorum!

♥ Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?

Ben genelde kitap okurum, çok sosyal bir insan olmadığım için tek kurtarıcım kitaplar.

♥ Nikah masasında evleneceginiz kişi size hayır dese ne yaparsınız?

Doğruyu söylemek gerekirse, donup kalırdım heralde. Utanırdım. :D Haha. Allah kimseye yaşatmasın :D

♥ İnsan kaderini mi yazar kaderini mi yaşar?

Ben insanın kendi kaderini yazdığını düşünüyorum. Seçim şansımız olduğu sürece kaderimizi değiştirebiliriz.

♥ Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?

Hope. Bu aralar en çok ihtiyacım olan şey, umut.

 İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?

Hahah. Bak aklıma geldi yine, butterfly94. Hatta dizifilm.com sitesinde hala aynı nickname duruyor. Bir ara da jnlove kullanıyordum. Eski günleeeerrrr.

2 yorum:

  1. Işığı açmaya üşenen tek ben varım sanıyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağımızın hastalığı oldu, üşengeçlik. :D

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...