18 Eylül 2013 Çarşamba

Mezarla Randevu- Jeaniene Frost | Kitap Yorumu


-türkçe edisyonunu bulamadığım için bunu kullandım-


Cat, vampir avcısı. Aynı zamanda da yarı vampir. Bir vampirin, annesine tecavüz edip kaçtığını öğrendiğinden beri onları avlıyor. Annesinin intikamını almak için yapıyor bunu. Her zaman yaptığı gibi bir bara gidip vampir avlamak için çıkıyor evden ve Bones'la tanışıyor. Daha sonra garip bir ortaklığın içinde buluyor kendisini. Böylece Bones ve Kedicik ile tehlikeden tehlikeye koşuyoruz.
 Evet, o meşhur Bones! Eminim ki kitabı okumayanlar bile adını duymuştur Bones'un. Zaten ben de merakıma yenik düştüm de okudum kitabı, o kadar kalabalık ki okunacaklar listem  Bones olmasa zor sıra gelirdi Gece Avcısı serisine.




Çok sevdim ben bu yazarı. O kadar güzel espiriler vardı ki yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum bütün kitabı. Çok eğlenceliydi. Cat, tam bir kick-ass. Sert kadın karakterlere bayılıyorum, onları okuması o kadar zevkli ki kitaptaki diğer olumsuzlukları göz ardı edebiliyorum. Ama çoğu kişinin aksine Bones diye çılgına dönmedim. İnanın neden bilmiyorum, sanırım ben daha zor erkekleri okumayı seviyorum. Ya da Barrons -ateş serisi, karen marie moning - çıtayı o kadar yükseltti ki  her karakteri kolay kolay bad-boys olarak göremiyorum. 


Kitabı yaklaşık bir günde bitirdim, aslında çok daha kısa sürede de biterdi ama ben yavaş okumak istediğim için biraz ara verdim. Bol bol eğlenceli diyaloglarla zenginleştirilmiş, akıcı ve sürükleyici bir kitaptı. Hemen hemen kitabın yarısına geldiğimde D&R'a girip serinin diğer kitaplarını sepete attım. Kısa sürede seriyi tamamlamayı planlıyorum, ne kadar sevdiğimi siz anlayın artık. 
Keyifli vakit geçirmek isteyenlere ve sıkı fantastik okuyucularına kesinlikle tavsiye ediyorum -tabii okumayan kaldıysa-.


Şimdi, daha öne bu seriyi okumuş olanlara bir şey sormak istiyorum. Kızıl Damla ve Sonsuz Karanlık kitapları okunmalı mı? Seri 5 kitap sanırım, devamı niteliğinde olmadığını düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...