20 Eylül 2013 Cuma

Ayaklı Bela- Jamie McGuire | Kitap Yorumu



Benim bazı dönemlerim oluyor, daha önce okuyup sevdiğim kitapları yeniden okumak istiyorum. Tatlı Bela da bir süre aklımdaydı ama biraz dişimi sıkıp Ayaklı Bela'yı beklemeye karar vermiştim. İyi mi yaptım? İnanın bilmiyorum.

Kendimce hem hayal kırıklığına uğradım hem de mest oldum. Kitabın başları mükemmeldi. Travis'in aklında olmak, onun düşüncelerini okumak çok hoştu. Ama olaylar ilerledikçe Tatlı Bela'da  okuyup sinir olduğum olayları bir de Travis'in bakış açısıyla okuyunca iyice dağıldım.
İlk Kitapta Abby'ye sinir mi olmuştunuz? Ayaklı Bela'da Travis'in yaşadıklarını okuyunca, nefret edilen karakterler listenizin birinci sırasına oturmaya aday olucak kendileri. Genel olarak en çok akılımda kalan kısım kitabın sonuna eklenmiş olan bölümdü.  Zaten bütün kitap boyunca en çok ilgimi çeken yer orası oldu. ''İşte sonunda ilginç bir şeyler okuyoruz!'' diye söylendim kendi kendime. Çok güzeldi ama öyle bir son beklemiyordum.

Çeviriyi ilk başta biraz garipsedim, hatta iki defa kontrol ettim Tatlı Bela'yı çeviren kişi mi çevirmiş diye. Ama ilerleyen sayfalarda gözüme batan bir şeyler olmadı. Sanırım çok daha iyi bir kitap bekliyordum.
Ne olursa olsun Travis tutkunları için göz açıp kapayıncaya kadar bitecek, hem hüzünlü hem de aşk dolu bir romandı. Okuyun, okutturun.

Daha önce Tatlı Bela için bloga bir şeyler yazarken de söylediğim gibi, her eve bir Maddox erkeği lazım. AMİN! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...