27 Ağustos 2013 Salı

Sevilen Erkek Karakterler


Maikalem'de görüp bayıldığım bu etkinliğe ben de katılmak istedim. Öncelikle sizi etkinlik sahibinin yazısına alalım.

İşte benim favori erkek karakterlerim;



1. Adrian Ivashkov

Çevremdekilerin, adını duymaktan bıktığı muhteşem karakter. Kendisi Vampir Akademisi Serisinde ve Kanbağı Serisinde bulunuyor.



2. Jericho Barrons

Hepimizin salyalarını akıttığı bad-boys aleminin alfası bana göre. O kadar kötü ve bencil ki. Ayrıca bizim alışık olduğumuzun tersine sevdiği için her şeyi yapan adamlardan da değil. Sevdiği birileri var mı? İnanın dört kitaptır anlayamadım. Karen Marie Moning'in yazdığı Ateş Serisinde bulunuyor bu karakter.
Bu seriyi okuyun, okutturun.



3. Jace Lightwood

Ölümcül Oyuncaklar Serisinin yakışıklısı. Bu seriyi de herkese tavsiye ederim. Yakında filmi vizyona girecek.



4. Travis Maddox

Açıklamaya gerek var mı? Kitabı okumadıysanız bile ne kadar muhteşem olduğunu işitmişsinizdir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...