4 Ağustos 2013 Pazar

Ölüm Şarkısı- P.J. Parrish | Kitap Yorumu



Bu kitabı okurken daha önce hiç yaşamadığım bir olayı yaşadım, son sayfalar genelde çok sürükleyici olur ama bu kitapta son kısımlarını zar zor okudum. Evet, sonu beni tatmin etti ama son 50 sayfa olmasıydı olurdu sanki.

Başarılı bir gazetici olan Matt Owens'ın kardeşi, bir gece klubünde kayboluyor. Matt kardeşini bulmak için Fransa'ya kadar uzanıcak bir dizi olayın peşinden gitmeye başlıyor. Dilini bile bilmediğiniz bir ülke düşünün ve orada kardeşinizin katilini aradığınızı. Beni etkileyen unsurların başında bu geliyordu. Kitabın dili akıcı ve güzel. Çeviride beni rahatsız eden bir şey göremedim.

Kitap bir çok polisiye romandan farklıydı, biz katili en başından beri okuyoruz ve kitabın sonuna kadar onu anlamaya çalışıyoruz. Merak unsuru yoktu bana göre bu yüzden herkesin severek okuyabileceğini sanmıyorum.
Son olarak kitabın kapağı çok güzeldi. Zaten Arkadaya Yayınlarının kapakları ve ayraçları çok güzel oluyor.

Polisiye sevenlere ve çok merak edenlere tavsiye ediyorum. Ben kitabın sonunu beğenmeseydim üç puan verirdim ama;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...