4 Ağustos 2013 Pazar

Canavarlar Denizi/ Percy Jackson ve Olimposlular 2- Rick Riordan |Kitap Yorumu




Percy Jackson serisine çok geç başlayanlardanım. Hiç daha önce başlasaymışım diye söylenmedim çünkü bildiğiniz üzere 15 Ağustosta vizyona giricek film ve ben hafızamda her şey tazeyken izleyebileceğim.

Percy kampa geri döndüğünde hiç bir şey bıraktığı gibi değildi,  Thalia'nın Ağacı zehirlenmiştir ve kamp durmadan canavarların saldırısına uğruyordur. Her şeyi düzeltmek için efsane olan Altın Postu bulmak zorundadır. Tabii işin içinde bir de kehanet var, her yol kehanete çıkıyor.

İkinci kitabı, serinin ilk kitabından daha çok sevdim. Canavarlar Denizi, betimlemeler müthişti. Kitapta çok beğendiğim sahneler oldu umarım bunları filmde de görebiliriz. Herkese bu seriyi öneriyorum.

Fragmanını izlemek isterseniz buraya tıklayın.


4 yorum:

  1. İlk kitabı filmle aynı değildi. Umarım bu daha benzer olur. Devamını hatta diğer serisini de mutlaka okumalısın^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamını okumayı planlıyorum, Rick Riordan çok iyi bir yazar. Kitapların film uyarlamaları hakkında çok umutsuzum valla. Hiç biri gönlüme göre olmadı. :/

      Sil
    2. Benim de beklentilerimi karşılamıyor filmler :/ Ama şu ana kadar en beğendiğim uyarlama açlık oyunları oldu.

      Sil
    3. Aynen benim de Açlık Oyunları en beğendiğim uyarlama. :D

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...