14 Temmuz 2013 Pazar

Cam Ev-Rachel Caine | Kitap Yorumu




Daha önce de önce okuduğum Cam Ev kitabından bu sefer çok fazla tat alamadım. Çok daha güzel kitaplar okuduğum için olsa gerek çok eğlenceli gelmedi bana. Ama bu seriyi okumaya devam edeceğim çünkü elimde 3 kitabı daha var.

Kitabın konusuna gelirsek Claire yaşıtlarına göre daha zeki hatta o kadar zeki ki 16 yaşında üniversiteye başlıyor, bir çok iyi üniversiteden kabul mektupları alıyor ama ailesi onu çok uzağa yollamak istemediği için Teksas, Morganville kasabasındaki üniversiteye gidiyor. Yaşadığı olaylar nedeniyle Shane, Eve ve Michael'la tanışıyor ve işte o zaman olanlar oluyor.

Karakterleri genel olarak sevdim hatta en sevdiğim karakter Eve oldu Yazar ilginç bir dünya yaratmış, vampir konulu kitaplara göre daha farklı bir kurgusu var bana göre kitabı okutan etkenlerden biri de bu.

Bildiğim kadarıyla Artemis yayınlarından 10 kitabı çıkmış bu serinin, yaz için kolay okunucak çerezlik bir kitap. Kafasını dağıtmak isteyenlere önerimdir.

Google görsellerde gezerek şu kapakla karşılaştım ve bilincimi kaybettim! Bu kapağa sahip olan var mı aranızda? Korkunç.



2 yorum:

  1. Ben seriyi çok beğeniyorum!! İlk birkaç kitaptan sonra yazar açılıyor ve okudukça okuyasın geliyor :)) Elinde 2 ve 3. kitapları da varmış. Oku hatta daha sonra devam serilerini de al. Ben gerçekten çok seviyorum.
    Her arkadaşıma da önermişimdir bu seriyi.

    ** O kapak gerçekten çok iğrenççç :(( Bizimki gene idare ediyor... Gerçi Artemis ne zaman iyi bir kitap çıkarmış ki!

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...