29 Temmuz 2013 Pazartesi

Bu Ay Neler Okudum?- Temmuz

Yaz gelince insanın içine bir rehavet çöküyor resmen, bu ay 9 kitap okuyabildim. Günlerimi film ve dizi izleyerek geçiriyorum, kitap okumak ikinci plan da şu sıralar. Neyse, konumuza dönersek bu ay okuduğum bütün kitaplara bayıldım. Hepsi mükemmeldi. Bazılarını incelemedim henüz eğer incelememi isterseniz yorum bırakmanız yeterli.




















1.Altın Zambak- Richelle Mead

Tek kelimeyle müthişti. İçinde Adrian olur da ben beğenmez miyim? Puanlama; 5/5

2.Cam Ev- Rachel Caine

Kitap hakkında ki düşüncelerimi öğrenmek isterseniz; Cam Ev Kitap YorumuPuanlama; 3/5

3.Acımasız- Sara Shepard

Sevimli Küçük Yalancılar serisinin 5. kitabı. Bu serinin elimdeki bütün kitaplarını bitirdiğim için çok mutluyum. Puanlama; 3/5

4.Bıçak Sırtı- Tess Gerritsen

Kitap hakkında ki düşüncelerim öğrenmek isterseniz; Bıçak Sırtı Kitap YorumuPuanlama; 4/5

5.Aynı Yıldızın Altında- John Green

Kitap hakkında ki düşüncelerimi öğrenmek isterseniz; Aynın Yıldızın Altında Kitap Yorumu.
Puanlama; 5/5

6.Kan Ateşi-Karen Marie Moning

Yine çok güzel bir Ateş Dizisi kitabıydı. Bu seri daha ilk kitabında favorilerim arasına girmişti. Puanlama; 5/5

7.Yakut Kırmızı- Kerstin Gier

Yeni bir seriye başlamak isteyenlere önerimdir. Çok güzeldi.  Puanlama; 5/5

8.Death Note 1

Bu ay ilk manga deneyimimi yaşadım ve sonuç olarak gerçekten eğlendim. Benim çok hoşuma gitti. Bu yazıyı hazırladıktan sonra da ilk animemi izlemeye gideceğim. Puanlama; 4/5

9.Tatlı Bela- Jamie McGUIRE

En kısa zamanda yorumu gelicek. Puanlama; 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...