19 Temmuz 2013 Cuma

Bıçak Sırtı- Tess Gerritsen/ Kitap Yorumu




Her Tess Gerritsen kitabında olduğu gibi, ilk on sayfadan sonra kendinizi olaylara kaptırmış bir şekilde buluyorsunuz. 

Okuduğum bir çok Tess kitabının aksine bu sefer çok gerilmedim. Merak unsuru ön plandaydı işin içinde insanı baymayan romantizm de bulunuyordu ama gerilim kesinlikle yoktu. Olaylar, işine aşırı derecede özen gösteren başarılı bir doktorun -anestezi uzmanı olarak kalmış aklımda ama arka kapağında doktor yazıyor- son girdiği ameliyatta hastasını kaybetmesiyle başlıyor. Hata yapmadığını savunan bir doktorun kendini kanıtlama macerasına tanık oluyoruz.

Olaylar öyle ustalıkla harmanlanmış ki kitabın tek bir sayfasında bile hayal kırıklığına uğramadım. Gözlerimi kitaptan ayıramadan merakla sayfaları çevirdim ve şaşırtıcı bir sonla karşılaştım. Kitap beni tatmin etti mi? Kesinlikle. Tess Gerritsen okumak isteyip de gerilim okuyamayanlara önerebileceğim kitap budur. 

Eğer bu kitabı satın almak isterseniz; D&ROkuOkuİlknokta 

Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...