21 Temmuz 2013 Pazar

Aynı Yıldızın Altında-John Green| Kitap Yorumu




John Green'in çıktığı günden beri sürekli konuşulan bu kitabını sonunda ben de okudum. Niye bu kadar bekledim diye sorup duruyorum kendime. Kitap beni bitirdi resmen. Etkisinden uzun süre çıkamayacağım bu romanı, okuyan herkes gibi şiddetle öneriyorum. Hala okumayan kaldıysa hemen kitabı edinip bir köşeye çekilsinler. Konusuna geçmeden önce son bir uyarım daha olucak, kitabın sonunu yalnızken okuyun. Benim yaptığım hataya düşmeyin.

Hazel tiroid kanseri ve tıbbi bir mucize eseri hala yaşıyor. Augustus Waters ile bir destek grubunda tanışıyorlar böylece acı tatlı bir yolculuğa çıkıyoruz. Kitabın her sayfası o kadar güzeldi ki John Green'e hayran kaldım. Zekice oluşturulmuş diyaloglar, kanserli çocukları anlatan bir romana göre insanı fazlasıyla gülümsetirken aynı zamanda hüzünlendiriyor. Hayat bu kadar acımasız olmamalı. Hazel ve Gus'un, kendi sonsuzlukları içinde yaşadıkları her şey insanı düşünmeye itiyor.
Biz mi evreni fark etmeliyiz? Evren mi bizi fark etmeli?

Sizi Hazel ve Gus'un sonsuzluğunu okumaya davet ediyorum. Bu güzel romanı kaçırmamalısınız. Kitapta alıntı yapacak zilyon tane yer vardı ama ben sadece ''Peki?'' ''Peki.'' demek istiyorum.

Pegasus Yayınevi orijinal kapak kullanmış, kitabın kalitesi ve çevirisi mükemmel. Ayrıca yakın zamanda filmi de çıkıcak bu güzel romanın.

Son olarak ''Acı hissedilmeyi talep eder.''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...