15 Haziran 2013 Cumartesi

Kitap Alışverişi

Herkese merhaba, yine dayanamayıp yaptığım bir kaç alışverişi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her zaman olduğu gibi ''Bir daha uzun bir süre kitap almayacağım. GERÇEKTEN.'' diye söylenerek yaptım bu alışverişleri. Aldığım için memnunum ama artık kendimi durdurmam gerekiyor, kendime kitap almama konusunda söz verip yazıma geçiyorum. Keyifli okumalar. :)

1. Kayıp Sembol-Dan Brown

D&R'a uğradığım zaman %50 indirime girdiğini görüp, hemen kaptığım kitap. İlk Dan Brown kitabım oldu kendileri.

2.Elit-Kiera Cass

Çıktığını tesadüf eseri görüp almıştım. Yine bir gecede bitti. Yorumum için buraya alalım sizi.

3.Üçlü İttifak-Maxime Chattam

Dex etiketiyle çıkan bu kitabın konusu beni büyüledi. Migros kampanyasından aldım. 

4.Tanrı'nın Unutulan Çocukları-Craig Silvey

Okumaya ne zaman sıra gelir bilmiyorum ama bu kitabı aldığım için çok mutluyum.

5.Çirkinler-Scott Westerfeld

Uzun zamandır okumayı istediğim ve sonunda sahip olduğum kitap.



6.Ozan Beedle'ın Hikayeleri-J.K. Rowling

Yorumunu, yorumcadisi.blogspot.com 'da görüp hemen aldım bu kitabı da. :)

7.Şimşek Hırsızı-Rick Riordan

Uzun zamandır başlamak istediğim bir seriydi. Sonunda başlayabileceğim. :)

8.Altın Zambak-Richelle Mead

Kan Bağı'nın yorumu yarın burada olucak. Beklemede kalın !

9.Nerdesin Bernadette-Maria Semple

10.Karanlık Ateş-Karen Marie Moning


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...