19 Haziran 2013 Çarşamba

İntikam Ateşi-Karen Marie Moning / Kitap Yorumu




                          
Öncelikle belirtmek istiyorum, bu kitap çok büyük bir beklentiyi karşıladı. Hatta o beklentinin üstüne bile çıktı.

Kitabın arka kapak yazısı şöyle başlıyor; ''Karanlıktan korkar mısınız?''. Eğer korkmuyorsanız bile bu kitabı okuduktan sonra bir daha düşüneceksiniz emin olun. Okuduğum bu roman bir çok yönden diğerlerinden ayrılıyor, kendine has konusu ve akıcı anlatımıyla kitaplığımın en favori kitapları arasına girdi. Kitap ablasının ölümü üzerine intikam alma ateşiyle yanıp tutuşan Mac'in küçük taşra kasabasından, Dublin'e gitmesiyle başlıyor. Mac, ablasının katilini aradıkça işler daha karanlık bir hal alıyor ve biz böylece Dublin'in karanlık sokaklarına adım atıyoruz.

Kitap ilk başlarda gayet akıcı gitti, ortalarına doğru Kelt mitolojisinden terimler çıktıkça karşıma biraz afalladım ama o terimlere de alıştıktan sonra kitap tadından yenmez bir hale geldi. Kitabı bitirdiğim gibi serinin diğer çıkmış kitaplarını edinmek için çıldırdım ama sanırım biraz beklemem gerekicek. Elimde bir çok okunmamış kitap var, sırf serinin diğer kitaplarını alabilmek için yıldırım hızıyla kitap okumaya başladım! Kitabın güzelliğini siz düşünün.




Bütün düşüncelerimi yukarı da yazdım ama aklıma kurcalayan bir çok nokta var ve sanırım bunlar spoiler kısmına giriyor. Bunları buraya yazmamın nedeni ikinci kitabını okuduktan sonra , sorularıma yanıt alabilmişim mi diye dönüp bakmak istiyor olmam.

Öncelikle Alina'nın günlüğüne ne oldu? Cidden en çok merak ettiğim noktalardan biri de bu. Bütün kitap boyunca o günlükte neler yazıyor olabileceğini merak edip durdum! Diğer bir merak konusu ise Barrons. Karanlık bir çekiciliği olan bu adam ne? Neden gölgeler ona bir şey yapmadılar? 

Of, diğer kitapları deli gibi merak ediyorum. Mutlaka alınıp okunması gereken bir kitap. Okumayan çok şey kaçırır benden söylemesi. Kendinize iyi bakın, bol kitap okuyun. Görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...