13 Haziran 2013 Perşembe

Favorilerim




Herkese merhaba, uzun zamandır aklımda olan bir konuyla karşınızdayım. Ara ara size genel olarak favorilerimi içeren yazılar hazırlamayı düşünüyorum. Bakalım bu aralar ben nelere takmış durumdayım.




İlk olarak bu aralar sürekli dilimde olan bir şarkıyı sizinle paylaşmak istiyorum. Phillip Phillips- Gone, Gone, Gone. Benim ruh halimi hemen değiştiren bir şarkı. Umarım siz de severseniz. :)
                        

Okulların kapanmasıyla ve takip ettiğim bütün dizilerin sezon finaline girmesiyle yeni bir dizi arayışına girmiştim, bir çok dizinin ilk bölümünü izleyip bıraktım ve sonunda yeni dizimi buldum. Ta ta ta taaaam işte karşınızda yeni dizim; Grimm. Özellikle Supernatural izleyen ve yeni sezon başlayana kadar ne yapacağını şaşırmış durumda olan arkadaşlara tavsiyemdir. Konusu ise şöyle;

Portland polisi Nick Burkhardt birçok korkunç olay yeri görmüş olmasına rağmen, görmeye başladığı tuhaf görüntülere hazırlıksız yakalanır; Nick görünüşte gayet normal olan insanların bir anda korkunç canavarlara dönüştüklerini görmektedir. Hayattaki tek akrabasının ziyaretiyle gerçeği öğrenen Nick doğaüstü yaratıkları görebilme yeteneğini ailesinden miras almıştır. Bir “Grimm” olarak, insanlarla mitolojik varlıklar arasındaki dengeyi korumakla görevlidir. Değişmiş “Büyük Kötü bir Kurt” en yakın dostu ve ortağı olur.

-wikipedia.org sitesinden alıntıdır.-





Diğer bir favorim ise Adrian Ivaskhov. Evet yanlış duymadınız şu sıralar Kan Bağı'nı okuyorum ve Adrian'a olan aşkım fena halde kabarmış durumda. Kitabın yorumu bir kaç güne burada olucak. O zamana kadar kitabın arka kapak yazısını paylaşmak istiyorum sizinle.

Kan Bağı-Richelle Mead
Sydneyin en son isteyeceği şey, vampirlerle arkadaşlık etmekle suçlanmak. Ve şimdi bir vampirle aynı odada!
"Sydneye yeniden dövme yap," dedi Stanton kararlı bir sesle. "Zoe konusunda kararımız belli değil, ona şimdiden dövme yapmayalım."
Gözlerim kardeşimin lekesiz ve solgun yanaklarına kaydı. Evet.
Orada bir zambak olmadıkça özgürdü. Dövme teninize bir kez işlendi mi, dönüşü yoktu. Artık Simyacılara aitsiniz demekti.

"Benzersiz ve baş döndürücü... Okurlar uzun süre bu serinin etkisinden kurtulamayacak." VOYA
"Büyüleyici..." Booklist
"Kesinlikle müthiş..." SLJ
"Alacakaranlıkın tahtının şüphesiz varisi." The Daily Beast


Şimdilik favorilerim böyle umarım okurken keyif almışsınızdır. Daha sonra görüşmek üzere hoşçakalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...