9 Haziran 2013 Pazar

Elit-Kiera Cass / Kitap Yorumu

Herkese merhaba, bu aralar yaşanan olaylar nedeniyle içimden ne bir şey okumak ne de bir şeyler yazmak geliyordu. Cuma günü artık kitap okuma kararı aldım çünkü herkes eyleme kitap okuyarak devam ediyor. Ve işte Elit ile karşınızdayım.

Elit bir önceki kitabı gibi 4 saatte okundu ve bitti. Kiera Cass çabuk okunan, insanı bol bol sinir eden bir kitap yazmış. America'yı bir ara omuzlarından tutup sarsmak istedim, bir insan bu kadar saf olamaz, olmamalı. Sen hala git sinirle kalk zararla otur, sonra ağla. Neyse. Spoiler vermeden ne söyleyebilirim inanın bilmiyorum. Ben çoğu seriye devam etmiyorum çünkü devam kitabı gelene kadar ilk kitabını unutuyorum. Ama Beni Seç öyle olmadı devam kitabını aynı merak ve heycanla okudum. Tavsiye ediyorum alın ve okuyun. Bol romantizmli ve heycanlı bir kitap arayanlara ilaç gibi geleceğine eminim.  Buradan sonrası ağır spoiler içerir.







Eveeet spoiler bölümüne geldim sonunda. Kitabı okurken madde madde not aldım aklımdan geçenleri. İşte başlıyoruz ;

Marlee: Yazarın beni en çok şaşırttığı nokta kesinlikle bu oldu. Marlee'nin kırbaçlanması ve devam eden 2 sayfayı ağzım açık okudum. Eh tabii sonra Maxon -biricik sevgilim.- yine bi güzellik yaptı. Bir de America anlasa şu çocuğu. Hala yapamam edemem ayaklarında. Öf.

Kriss: Allahım bir karakter nasıl hem bu kadar tatlı olup hem içten pazarlıklı olabilir ?

Celeste: Elime bir sopa verseler karşıma da Celeste'yi. Aha. İşte mutluluk diye buna derim ben.

Karakterler hakkında aldığım notlar böyleymiş. Kitabın tamamı için konuşursak ben asileri çok merak ediyorum. Amaçları ne? Kitaplarla ne yapıyorlar? Kral daha ne kadar böyle devam edicek? Maxon'ın yaşadıklarına ve bunları gizlemesine şok oldum. Gerçekten ne desem boş bu kitap için alıp okumanız lazım. Yorum yapamıyorum ! Son olarak söylemem gerekirse Elit geneliyle beni ilk kitaptan çok daha fazla memnun etti. Kısa bir yorum oldu ama inanın bu aralar yapabildiğimin en iyisi bu. Keyifli okumalar.


2 yorum:

  1. Seriyi merak ediyorum ancak önce kitap şatomu eritmem lazım:(

    http://kitapsiginagi.blogspot.com/2013/05/sato-insaat.html

    YanıtlaSil
  2. Ah o şatoları eritmek çok zor ya :( Yeni kitaplar çıktıkça alıyorum, benim sonum hiç iyi değil. Umarım sen şatonu eritir ve bu seriye başlarsın. :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...