28 Mayıs 2013 Salı

Eşleşme- Kitap Yorumu

                                                                       

             
Herkese merhaba ! Bu akşam sizinle DeliDolu yayınevinden çıkmış bir distopya romanı olan Eşleşme hakkında ki düşüncelerimi paylaşacağım. Kitap hakkında bir çok yorum okumuş olmanız muhtemel çünkü kitap ülkemizde çıktığı andan itibaren bloggerların merceği altına alındı. :) Konusunu özetlemek yerine okurken aklınızı kurcalayacak soruları sormak istiyorum size; birileri sizin yerinize dinleyeceğiniz müziği, izleyeceğiniz filmi hatta kimi seveceğiniz gibi konular hakkında karar verse ne yapardınız ? İşte sevgili yazarımız bize tüm bunların olduğu bir dünya sunmuş gerisini de hayal gücümüze bırakmış. Kitabın kapağı bile almak için bir sebep olabilir. Cassia'nın özgürlüğe giden yolu bulmasına şahit oluyoruz. Kitap yavaş ve aksiyonsuz ilerliyor eğer ''Aksiyona gerek yok distopya olsun yeter!'' diyorsanız kesinlikle alın. Ben kitaba bayıldım mı? Hayır. Ama sevdim devamını getireceğim bir seri. Eh buraya kadar okuduysanız spoiler kısmına alalım sizi. Kitap hakkında fazlaca bilgi içerir eğer kitabı okumadıysanız kesinlikle okumanızı tavsiye etmem! :)




                               


Spoiler uyarısını verdikten sonra geçelim haplara, eşleşmeye ve gıcık Topluma. Öncelikle yukarıda belirttiğim gibi kitap bana çok yavaş geldi. Hatta bir ara içim sıkıldı. Ky iyi hoş ama, Xander'ı daha çok sevdim daha bir ısındım. Ah ah. Beni koskoca kitapta şaşırtan iki üç olay oldu hatta çoğu yeri tahmin etmiştim. Şaşırdığım yerlere gelirsek Cassia'nın tasnif işini Ky'ı kurtarmak düşüncesiyle değiştirmesi ve onu bilmeden savaşa yollaması. YOK ARTIK. Resmen Toplumun yakasına yapışacaktım. Gösterin bana nerde bu TOPLUM? Cassia sizin kıçınızı tekmelerken oturduğum yerden güleceğim size. Görürsünüz. Ayrıca her şeyin deney olduğunu söyleyen, oraya buraya atlayıp durmadan konuşan görevliye ne demeli? Xander ve Ky'ın kırmızı haplardan etkilenmemesi yaşadığım şoklardan biriydi. Bu haplardan etkilenmeme olayı ilerde çok işlerini yarıyacak gibi duruyor bakalım.

Söylediğim gibi kitabı beğendim. Çok güzeldi umarım DeliDolu bizi çok bekletmez ve bir an önce serinin ikinci kitabını çıkarır. Siz ne düşünüyorsunuz Eşleşme hakkında ? Xander mı Ky mı ?

1 yorum:

  1. Bence ky ihlalci olması ayrı bir hava katıyor ve kitabın başından beri gizemli olmasi çok hoş ama tabi Xander da çok iyi :) standart kıyafetler olmasa ky ı simsiyah spor kıyafetle hayal ettim hep :))

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...