23 Mayıs 2013 Perşembe

CHARLIE'NİN ÇİKOLATA FABRİKASI-Kitap Yorumu






















D&R | kitap yurdu |  okoku |

Herkese merhaba, çok sevimli çok eğlenceli bir kitap yorumuyla karşınızdayım.
Ben çocuk kitaplarını okumayı çok seviyorum, aslında kitabın çocuğu büyüğü olmaz ama sınıflandırmak amacıyla en doğru kelime bu sanırım. Söylemek gerekirse okuduğum en fantastik kitaplardan biriydi. Kitabın verdiği mesajlar eğer arka kapağı okumazsanız-ben arka kapağı okumadan başladım kitaba.- sonuna kadar bu işte bir iş var. Bütün çocukları baştan çıkarıcak olaylar yaşanıyor burda diye düşünüyor insan. Kitap baştan sona kadar sizi gülümsetiyor ve içinize mutluluk doluyor. Ah söylemeden geçemeyeceğim canım deli gibi çikolata çekti, okumadan önce yanınıza mutlaka tatlı bir şeyler alın benden söylemesi!


Veruca Salt'a nam-ı diğer her gördüğünü zırlayarak aldırmaya çalışan velete ayar oldum bütün kitap boyunca. O çukurdan düştükleri zaman ailesiyle oh çektim. ''Umarım o kazanda kaynarsın.'' diye söylendim hatta. Haha. Her karakter kendine özgüydü ve ne kadar sinir olursam olayım hepsi hikayenin önemli parçalarıydı. Kitabın son sayfaları su gibi akıp gitti. Charlie'nin dedesine aşık oldum. Sen nasıl tatlı bir dedesin öyle ! Gel buraya yanaklarını sıkıcam senin. Kitabın sonu çok sevimliydi, çocuk kitaplarının sonlarını bu yüzden seviyorum. İnsana umut veriyor. Ayrıca Umpa Lumpaların söylediği şarkılardan en beğendiğimi sizinle paylaşmak istiyorum tabii yalnızca bir kısmını. :)

Eve gidince atın televizyonu pencereden!
Evde televizyon boşalan yere
Güzel bir kitaplık kurun bir an önce.
Doldurun rafları en tatlı kitaplarla,
Gözler görmesin o kötü kutuyu bir daha.

Bayıldım ben bu kitaba ! Şimdi gidip filmini izleyeceğim. Herkese tavsiye ederim. Rüyanızda Umpa Lumpalar ile şarkı söylemeniz dileğiyle. İyi geceler. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...