31 Mayıs 2013 Cuma

#bloggerdiyorkigeziparkı #direngeziparkı

Merhaba arkadaşlar, ne desem bilemiyorum inanın. Twitter başta olmak üzere Taksim'de olan bütün olayları takip ettim ve her okuduğum şeyden sonra biraz daha utandım. Neden mi utandım ? Oturduğum yerden bir şey yapamadığım için. Bizim için, belki 40 yıl sonra alıcağımız tek nefes kaynağı için biber gazı yiyen insanların yanında olamadığım için utandım kendimden. ''HALKIN POLİSİ'' diye ortalıkta gezen canavarların bakın insan demiyorum, hayvan hiç demiyorum o güzel canlara hakaret olur bu. Bizim için savaşan herkese teşekkür ederim. Keşke bir şeyler daha yazabilsem ama inanın ne diyeceğimi bilemiyorum, bu yaşananlar karşısında dilim tutulmuş durumda. Ama çok güzel yazan birisi var hatta bana bir şeyler yazdırmaya bilmeden yüreklendiren birisi var. Lütfen onun bloguna girin ve yazdıklarını okuyun. Bu yaşananlar daha iyi ifade edilemezdi. Teşekkürler Küçük Kız bana bunları yazdırdığın için ve duyarlı olduğun için. İşte o mükemmel yazı için tık tık . Hadi durma sen de bir şeyler yaz. Taksim için, GEZİ PARKI için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...