2 Nisan 2013 Salı

Bir Milyon Güneş- Çok gecikmiş bir yorum


                                                           
Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle Evrenin Ötesi adlı serinin 2. Kitabı hakkında ki görüşülerimi paylaşacağım. Kitap fazlaca elimde süründü öncelikle bunu belirtmeliyim. Elimde süründü derken söylemek istediğim 2 günde bitirebileceğim kitap yaklaşık 5 günde bitti. Kitabın başları biraz yavaş geldi bana sanırım ondan kaynaklandı bu durum. Ama tabii ki kitabın sonlarına doğru bu durum yerini heyecana bıraktı. J Orion’un Amy’e bıraktığı ipuçları kitabı bana okutturan nedenlerin başında geliyor zira çırağın isyanları bastıramamakta ki başarısızlığı beni çıldırtma noktasına getirmişti. Merak edenlere serinin 3. kitabını mutlaka alacağım nedenini merak edenleri spoiler kısmına alalım. 



                                                                       

                              —SPOILER İÇERİR—


Öncelikle değinmek istediğim bir konu var. Çırak senin elin armut mu topluyor? Yok yani çok merak ediyorum çünkü Bartie seni itip kakarken aval aval bakman beni bir ara delirticek duruma getirdi. Bütün kitabı Centauri-Dünya’yı görmeyi bekleyerek okudum fakat yazarımız 3. kitaba bırakmış yeni dünyamızı. İşte 3. kitabı okumamın nedeni de bu yeni dünyayı deli gibi merak ediyorum. Ne var ? Nasıl canlılar var. Niye gemide yaşamayı tercih etmişler. Meraklandım yine.. Diğer değinmek istediğim konu ise doktor. Ağzım açık kaldı okurken. Yorum yapmak istemiyorum. HIH.
                                                                              


Sizin bu kitap hakkında ki düşüncelerin neler? Benimle paylaşırsanız sevinirim. Herkese keyifli okumalar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...