18 Mart 2013 Pazartesi

Uyumsuz Kitap Yorumu



Yazar: Veronica Roth
Yayınevi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 516
Arka kapak: Beatrice Priorın Chicagosunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik.

Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda.

Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez.

Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor.

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor.




Sen nasıl bir kitapsın böyle? BA-YIL-DIM. Tam bir günde bitirim ben bu kitabı. Okuyup okumamakta kararsız kalanlar için söylüyorum -eğer varsa- hemen alıp okuyun. Bağıra çağıra spoiler vericem birazdan. Başka türlü sakinleşemem. Haha. Keşke daha önce okusaydım bu kitabı. Kurgu müthiş. Kızımız ve esas oğlanımızın arasında olanlar kitabı daha okunur hale getirmiş kesinlikle. Spoiler vermeden ne diyeceğimi bilemiyorum şu an. Kitabı okumayanlar lütfen spoiler uyarısından sonrasını okumasınlar. Kitabın tadı kaçar. :)


                                        -AĞIR SPOILER-

Sevgili yazarımız Veronica ne kadar öldürmeye meraklı böyle. Hani gerçekten sevdiğim bir iki karakter vardı, hepsini öldürdü. Burdan onu kınıyorum. Hıh. Kitabın sonlarına doğru ciddi ciddi korktum herkes ölücek diye. Sinir olduklarımın hepsi yaşıyor. OLAYA BAK. Peter neden hayatta needdeeen. Ayrıca burdan Peter'a sesleniyorum, sapıksın sapık kal sakın 2. kitapta kahramanı oynayayım deme. Seni sevmedim, sevmeyeceğim. Tris'in annesi öldüğünde yaşadığım hüzün. Daha ilk sayfalardan sevmiştim. Kitap sürprizlerle dolu. Her sayfa yeni bir ağız açıklığıyla son buldu. Her neyse. Kendimi durdurmazsam uzar gider söylenmelerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...